|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Comodo M?odszy m?otkowy
Wiek: 40 Posty: 8 Dołączył: 29 Sie 2006
|
|
| |
|
T? jak?e krzykliw? nazw? chcia?em ochrzci? ten krótki poradnik - Jak w AT zarabia? stuprocentowo pewn?, du?? i ?atw? kas?. Na pewno zawodowi gracze sobie sposób opanowali, ale je?li zagl?dnie kto?, kto jeszcze nie jest or?em w tej grze, na pewno ch?tnie przeczyta jak zarabia? praktycznie zerowym wysi?kiem 10 milionów i wi?cej dziennie.
Postanowi?em napisa? ten poradnik, gdy przeczyta?em mi?dzy innymi ten opis na stronie:
Cytat: | Almost Bankrupt (Prawie Bankrut)
W tej misji masz za zadanie sp?aci? kredyt wysoko?ci 10 mln. Nie zak?adaj po??cze?, bo s? nie dochodowe. Zlecenia wybieraj bardzo uwa?nie. Wybieraj tylko najbardziej dochodowe. Staraj si? tak je dobiera?, ?eby? mia? jak najmniej lotów automatycznych. Uwa?aj tak?e na kary za niewykonane zlecenia. |
Ja w?a?nie przeszed?em t? misj? expresowo na po??czeniach - a raczej jednym po??czeniu. Na jednym po??czeniu zbudowa?em te? rakiet?.
Oczywi?cie najwa?niejszy jest start w grze, by szybko wyprzedzi? konkurencj?. A wi?c:
Jak si? du?o dorobi? i si? nie urobi? czyli jak rozwi?za?em ATE
Dzi?ki temu przewodnikowi, ju? w pierwszych dniach zostawiasz konkurencj? w tyle je?li chodzi o dochody dzienne i z dnia na dzie? coraz bardziej je zwi?kszasz.
Travel Agency i Last Minute s? dla masochistów.
Drobna rada: Trzydziestego dnia Gra poprosi o wpisanie jednego s?owa z instrukcji. Wci?nij klawisz "-" (minus – przy?pieszysz czas) i poczekaj do ko?ca dnia pracy. Ominiesz zabezpieczenie. Mo?esz te? przytrzyma? lewy klawisz myszki nad zegarem. Jeszcze bardziej przy?pieszy czas.
Dzie? Pierwszy
Po odprawie ?apiesz pocztówk? z tablicy dyrektora. Je?li s? na niej dodatkowe wyj?cia kupujesz wszystkie.
Na tablicy obok biura kupujesz po??czenie Londyn - Nowy York.
Lecisz do dzia?u kadr i najmujszesz Informatora oraz speca od samolotów spec czasem wie, czy u?ywany samolot zacznie si? szybciej psu?. Wymieniasz te? pocztówk? na tabletki w szufladzie. Dobre na biegunk?, zawsze mo?na wróci? po wi?cej.
Siadasz za biurkiem. Masz dwa samoloty. Mniejszy nazywasz "Mniejszy", a pojemniejszy "Wi?kszy". Nazywanie samolotów jest wa?ne. Pó?niej, jak b?dziesz mia? ich 20+ zaczn? si? myli?.
Mniejszemu dajesz 2 rejsy, które s? ju? w notesie.
W plan lotu Wi?kszego wstawiasz Londyn-NY i NY-Londyn i klikasz pod planem kopiowanie - zape?niasz Wi?kszemu ca?y plan lotów tym po??czeniem.
Teraz wa?ne: Klikasz na ma?e "i" ko?o nazwy po??czenia L-NY, a potem klikasz na "I klasa" - zmieni? si? ceny biletów na wy?sze. To samo robisz z NY-L.
Klikasz na samolot na biurku, wybierasz Wi?kszego, wchodzisz na ekran lewy i zmieniasz wszystkie miejsca w samolocie na 2g? klas?. Na prawym ekranie ustawiasz jedzenie na max.
Lecisz do agencji reklamowej, wybierasz reklam? po??czenia L-NY i bierzesz najdro?sz? opcj? (za 1,4mil). - to inwestycja, która si? expresowo zwróci. Podniesie poziom po??czenia do 49%, wi?cej ludzi zechce lata?.
Nast?pne czynno?ci zale?? od tego, z jakimi funduszami gr? zacz??e?. Je?li zacz??e? z 1,5mil, praktycznie nie musisz ju? dzi? nic robi?. Je?li mia?e? wi?cej, klikasz samolot na biurku i ulepszasz Wi?kszego. Na pocz?tek potrzeba 2 poziom foteli i wygody - radia.
W sumie mo?esz ju? i?? do domu. No, chyba, ?e Ci si? chce szuka? rejsów dla mniejszego. Nie oszukujmy si?. Mniejszy jest wart 3,1 mil i sprzedasz go jak tylko zobaczysz w muzeum odpowiedni samolot, ale o tym zaraz.
Nie kupuj komórki. Jest bezu?yteczna.
Dzie? 2
Na pierwszych lotach Wi?kszy zarobi? oko?o 70tys, ale w po?owie dnia powinien ju? dobi? do 100-200 tys. za lot. Wykonuje 3 loty na dob?, co daje oko?o 600 tys. na dob?.
Dzisiaj mo?na sobie dalej szuka? lotów dla Mniejszego - mnie by si? niebardzo chcia?o - zale?y od misji. Pewnie mo?na i?? ju? do domu.
Kolejne kilka dni
Za zarobione pieni?dze znów reklamujemy lini? L-NY za 1,4 mil. To podniesie jej atrakcyjno?? do 90%+. Ulepszamy te? wystrój Wi?kszego do 2 poziomu. Na tym etapie Wi?kszy powinien ju? zacz?? lata? prawie pe?ny zarabiaj?c 350-400tys. za lot - 1mil na dob?. Ulepsz go maxymalnie do 3 poziomu foteli i 3 poziomu wygody - TV. Ogólnie, to przewijasz dni i patrzysz jak kasa ro?nie.
Mo?esz kupi? Laptop jakby kto? wysadzi? Ci biuro.
Kasa sp?ywa (1+ mil na dzie?), a ty spoczywasz na laurach i codziennie biegasz do muzeum patrz?c, czy nie ma tam dobrego samolotu. Mniejszemu nie dajesz rejsów rano, by by? gotowy na natychmiastow? sprzeda? + 3,1 mil do kieszeni + po?yczka w banku 50% obecnej kasy + 1 mil mo?esz mie? -1 milion debetu .
Potrzebujesz samolot:
a) Jak najpojemniejszy - minimum 280 miejsc. Jest taki boeing co ma 420 miejsc. Pali jak diabli, ale expresowo si? to zwraca.
b) Maj?cy minimum 6000km zasi?gu - w ko?cu trasa L-NY to oko?o 5400/
c) Jak najmniej pal?cy - samoloty pal?ce poni?ej 5000l/h s? cudowne. Ale, je?li znajdziesz jakiego? wielkoluda (360+ miejsc) co pali nawet 13000l/h, bierz w ciemno. Zwróci si?. Nie liczy si? ile masz na koncie, tylko dochód na dzie?.
d) Rok produkcji jest wa?ny. Im starszy, tym wi?cej si? wyda na jego napraw?. Spokojnie, zwróci si?. W ko?cu zarabiasz minimum 1,2 mil dziennie za ka?dy samolot.
Drugi samolot trzeba kupi? w miar? szybko - jak tylko Wi?kszy zacznie lata? prawie pe?en. No i pozby? si? Mniejszego, bo tylko stoi i zawadza. Gdy ju? zaczn? grozi?, ?e za 10 dni odbior? koncesj?, bo nie wyrabiasz 10%, to ostatni gwizdek by dokona? zakupu. Czasem uda si? kupi? fajny samolot ju? 2giego dnia - rzadko??, ale jednak.
Po kupieniu Nowego-Starego samolotu:
Lecisz do pokoju kadr i wynajmujesz pilotów, oraz personel. Siadasz za biórkiem i ustawiasz mu wszystkie loty tak samo jak Wi?kszemu.
Zmieniasz mu nazw? na Jork 1.
Ustawiasz Jorkowki 1 max jedzenie i zmieniasz wszystkie siedzenia na 2 klas?. Je?li masz kas? ustawiasz fotele i wygod? na 2 poziom. Optymalnie Jork 1 musi mie? Jedzenie 3, 2 klas? siedze?, Fotele 3, Wygod? 3, Wystrój 2, Podwozie 2 ulepsz go jak najszybciej - w ten sposób b?dziesz ulepsza? Wszystkie swoje samoloty (zestaw standardowy).
Lecisz do Warsztatu i "Rozmawiasz o samolotach". Wybierasz najdro?sz? obs?ug? - 2 mechaników. Ka?esz "Naprawi? samoloty w taki sposób" i reperujesz Jork 1 do 60-65%. To pewnie b?dzie kosztowa? 3-5 mil. Zwróci si?. Jork 1 powinien by? reperowany do minimum 75% by lata? pe?en.
Jork 1 ju? lata i przynosi zyski. Nawet, je?li koszty lotu to 300tys, zyski wynosz? 200tys, a b?d? wynosi? i 500tys. za lot.
Kolejne dni:
Przewijasz je sobie. I czekasz, a? odrobisz debet wywo?any naprawami Jorka 1. Ulepszasz Jorka 1. Powinien ju? lata? prawie pe?en, a zyski powinny wynosi? oko?o 2 mil dziennie.
Wizerunek Twojej firmy pewnie ju? spad? do -1%, wi?c skocz do agencji reklamowej i "Zareklamuj linie" reklam? najlepsz? - za 2,5 mil.
Po tym wszystkim mo?esz tez podreperowa? Jorka 1 do 75%. W ko?cu, jak si? ma 2 mil na dzie?, starcza na wiele.
Pami?taj, by szybko sp?aca? d?ugi bankowe, nigdy nie wiesz kiedy b?dziesz chcia? zaci?gn?? wi?kszy.
Dni mijaj? expresowo - nie ma to jak godzina dziennie w pracy - kasy przybywa, czas na nowy samolot z Muzeum. Kryteria takie same jak w przypadku Jorka 1.
Po nowym zakupie post?pujesz z "Jork 2" identycznie jak z Jorkiem 1. Czyli wr?czamy plan lotów i rozbudowujemy wewn?trznie.
Gdy Jork 2 ju? lata (i zarabia) potrzeba rozbudowa? lotnisko u dyrektora, o ile wcze?niej nie kupi?e? 2giego wyj?cia. Potem trzeba na tablicy u niego wylicytowa? to wyj?cie.
Jork 2 mo?e nie lata? pe?en. Jako, ?e kasy masz jak lodu reklamujemy nasze linie raz, lub 2-3 razy za 2,5 mil. Jork 2 powinien si? nape?ni? w ci?gu kilku dni.
Wi?kszy i 2 Jorki lataj? pe?ne, i zarabiaj? razem oko?o 3,5 mil na dzie?, a ty le?ysz do góry brzuchem i czekasz, a? w kieszeni ci zad?wi?czy 20 milionów.
P?dem do Banku po po?yczk? +10 mil.
Kupujesz za 28,1 mil nowy samolot - Typ A 300 - pierwszy na li?cie. 375 miejsc, 8000 km zasi?gu i lata praktycznie bez paliwa.
W czasie zakupu otworzy si? skrytka. We? biustonosz. Od teraz b?dziesz zarz?dza? z pigu?kami i biustonoszem w kieszeni. Dobra odskocznia od p?ywania w gotówce.
Samolot nazywasz Jork 3, wynajmujesz obs?ug?, wysy?asz na tras? jak poprzednie jorki. Wn?trze zmieniasz wed?ug schematu.
Przez kilka dni b?dzie si? nape?nia? i przynosi? tylko 200-300 tys za lot. Walnij jedn? czy dwie reklamy za 2,5 mil.
Jak si? nape?ni, b?dzie po 500+ tys. za lot.
Dokup nowe wyj?cie. W sumie na 7 samolotów 4 wyj?cia wystarcz?.
Sp?a? po?yczk?, ulepsz samolot, uzbieraj kolejne 28,1 mil i kup kolejnego Jorka. Reklamami wype?nisz samolot.
Kupuj kolejne Jorki po 28 mil, a? b?dzie ich 6.
Przemianuj Wi?kszego na Jork 7.
No wi?c, teraz zarabiasz oko?o 10 mil dziennie.
Kup nowy samolot za 28,1 mil.
Wynajmij po??czenie - nie z L?dynu (po co obci??a? przej?cia) - d?ugo?ci przynajmniej 6000 km. Polecam Nowy York - Rio de Janeiro.
Zareklamuj to po??czenie za 1,4 mil dzisiaj i jutro.
Nowy samolot nazwij Rio 1, ulepsz wed?ug schematu, kliknij na "i" w po??czeniu NY-Rio i Rio-NY i kliknij na "I klasa".
Wy?lij Rio 1 w lot Londyn - Nowy York, a potem juz ustaw mu w kó?ko NY - Rio i Rio - NY.
Kup Rio 2 i zrób z nim to samo. W sumie mo?esz takich 6 Riów wypu?ci?.
Wyreklamuj ju? do 100% swoje linie, wypada. Gwarantuje to sukces ka?dego nowego po??czenia, o ile zareklamujesz je dodatkowo przez 2 dni za 1,4.
No i napraw te biedne dwa Jorki z Muzeum do 100%.
Kolejne dobre po??czenie - powy?ej 6000 km to Johanesburg - Rio de Janeiro. Tam te? si? zmie?ci z 6 Johanów.
Ale, je?li nie chce Ci si? zaczyna? kolejnego - nudnego po??czenia - 25 mil dziennie mo?e zanudzi? na ?mier?, le? do HiTech i zaprojektuj samolot UberMax z wszystkimi najlepszymi cz??ciami. Pojemno?? 660 pasa?erów i zasi?g koniecznie, by dolecia? z Londynu do Tokyo. Powinien kosztowa? 86 milionów.
No i standard. Wysy?amy wielkie Tokjio 1, reklamujemy tras? i liczymy kas?. Kupujemy Tokjio 2-6.
No i w sumie tyle. Banalny sposób zarabiania 100 milionów na dzie?. Ju? w pierwszych kilku dniach Twoje przychody zostawiaj? konkurencj? daleko w tyle - i to jest g?ówna zaleta.
Je?li chodzi o sabota?e, nie sabotuj. Nawet jak Ci kto? kilka razy dokuczy. Sabotowanie powoduje zemsty przeciwnika, jak nie sabotujesz, obrywasz mniej, a na pocz?tku zw?aszcza trzeba oszcz?dza?, potem to wolna wola.
Przyk?ady wykorzystania mojego rozwi?zania:
Wcze?niej wymienion? przeze mnie misj? Prawie Bankrut przeszed?em expresowo u?ywaj?c "Wi?kszego" na po??czeniu L-NY jak wy?ej opisa?em. Samoloty by?y w gorszym stanie, ale pasa?erowie i tak je?dzili po 1 reklamie i ma?ej rozbudowie. Zarobi?em 8,9 mil, sprzeda?em "Mniejszego" i przeszed?em misj?.
Misj? z budow? rakiety przeszed?em tylko na po??czeniu L-NY i 6ciu Jorkach. A? by?o mi szkoda ko?czy?.
Moje rozwi?zanie dzia?a W KA?EJ misji. NIE MA czego? takiego jak nierentowne po??czenia. Autor opisu po prostu nie mia? o nich zielonego poj?cia. Ja nie lubi? masochizmu i latania po ofertach 30 oddzia?ów na dzie?, skoro mog? szybciej i wygodniej zarabia? pieni?dze
Je?li si? ten walkthrough podoba szanownym adminom, mog? go jak najbardziej wrzuci? na Hangar.
by Comodo '06
Ostatnio zmieniony przez Comodo dnia Czwartek 31 Sierpień 2006 20:49, w całości zmieniany 5 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
NeRoK #moderator
Wiek: 31 Posty: 570 Dołączył: 29 Lip 2004 Skąd: Wolbrom
|
|
| |
|
Comodo napisał: | Je?li si? ten walkthrough podoba szanownym adminom, mog? go jak najbardziej wrzuci? na Hangar.
|
Spodoba? si? Pozwoli?em sobie poprawi? tylko b??dy, które by?y w tym tek?cie. Postaram si? szybko opublikowa? poradnik. Dzi?kujemy _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Comodo M?odszy m?otkowy
Wiek: 40 Posty: 8 Dołączył: 29 Sie 2006
|
|
| |
|
Zaraz po wrzuceniu tekstu online poprawi?em go w Wordzie i przerzuci?em online, wi?c powinno by? okej, ale poprawiaj do woli |
|
Powrót do góry |
|
|
Comodo M?odszy m?otkowy
Wiek: 40 Posty: 8 Dołączył: 29 Sie 2006
|
|
| |
|
Przeczyta?em tekst jeszcze raz. Zapomnia?em doda? 3 informacje na temat Komórki, Laptopa i Biustonosza. Ju? to nadrobi?em. B??dy te? s? poprawione, wi?c jest to ju? wersja 1.3 ;] |
|
Powrót do góry |
|
|
NeRoK #moderator
Wiek: 31 Posty: 570 Dołączył: 29 Lip 2004 Skąd: Wolbrom
|
|
| |
|
Ok, w najbli?szym czasie opublikuj? materia? na ATH _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Comodo M?odszy m?otkowy
Wiek: 40 Posty: 8 Dołączył: 29 Sie 2006
|
|
| |
|
Hehe. Wersja 1.4, ostatni szlif. Dodane info o zabezpieczeniu 30to dniowym. Ci??ko teraz dosta? orginalnego tycoona |
|
Powrót do góry |
|
|
vear @administrator
Posty: 826 Dołączył: 19 Mar 2004
|
|
| |
|
Comodo napisał: | Hehe. Wersja 1.4, ostatni szlif. Dodane info o zabezpieczeniu 30to dniowym. Ci??ko teraz dosta? orginalnego tycoona |
Ech, a wydawa?oby si?, ?e 4 lata na przej?cie pod szyld abandonware to jeszcze za wcze?nie.
2002 rok, pocz?tek wrze?nia - oczekiwanie. Pa?dziernik - nadzieja. Pocz?tek listopada - zw?tpienie. Bodaj 18 listopada - euforia
Cho? prawda jest taka, ?e zakup AT (to ju? prawie 7 lat!) wspominam du?o milej. _________________ Airline Tycoon Hangar - ogromny serwis o Airline Tycoon!
a tym si? aktualnie zajmuje... |
|
Powrót do góry |
|
|
NeRoK #moderator
Wiek: 31 Posty: 570 Dołączył: 29 Lip 2004 Skąd: Wolbrom
|
|
| |
|
Ok, poradnik zamieszczony
Pozwoli?em sobie poprawi? b??dy, i usun?? informacj? o 'tajemniczym zabezpieczeniu 30-dniowym", poniewa? ta informacja jest ju? w wystarczaj?cej ilo?ci miejsc _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Van M?odszy m?otkowy
Wiek: 33 Posty: 14 Dołączył: 08 Lip 2009 Skąd: Bia?a Podlaska
|
|
| |
|
Wy?ej zamieszczony poradnik ma jedn?, aczkolwiek istotn?, wad? - swoje pr?dkie zastosowanie ma jedynie w przypadku wybrania jako lotniska startowego jednego z najwi?kszych portów lotniczych ?wiata - Londynu, Nowego Jorku, Chicago, Tokio...
Ja zawsze (z powodu nostalgii i t?sknoty za spolszczeniem pierwszego AT) w ATE ustawiam jako lotnisko startowe Warszaw? (tak, jak jest domy?lnie w AT PL ).
Btw - przy znalezieniu odpowiednich zlece? (potrzebne biura za granic? - i to sporo; wystarczy gdzie? tak z pó?torej strony w ksi??ce telefonicznej) jeste?my w stanie zarabia? na pocz?tku 500 tys. dziennie wi?kszym i 250 mniejszym. Z czasem liczba ta stopniowo ro?nie - aktualnie po ok. 30 dniach misji "Zasada luksusu" z Pierwszej Klasy zarabiam mniej wi?cej 2 mln dziennie wi?kszym i 1 mln mniejszym - ale gdybym tylko chcia?, móg?bym zarabia? ok. 2 razy wi?cej.
Minusem mojego rozwi?zania jest konieczno?? wydzwaniania do wszystkich zagranicznych oddzia?ów celem wynajdowania najrentowniejszych zlece? - zajmuje mi to ?rednio 3 minuty (od godz. 9:00 do 12:00 w grze).
Tak na marginesie - w?a?nie na po??czeniu (jednym: Berlin-Nowy Jork), przeszed?em ostatni? misj? pierwszego AT i zbudowa?em rakiet? kosmiczn? |
|
Powrót do góry |
|
|
alexaa M?odszy m?otkowy
Posty: 8 Dołączył: 06 Lut 2023
|
|
| |
|
Wiadomo, ?e najszybciej b?dzie wzi?? kredyt i tyle. I nie jest przeciw, ale na pewno warto rozwa?y? dok?adnie wszystkie oferty, aby wybra? jak najlepiej. Jak chodzi kredyt dla firm kraków , to w sumie mo?e wam pomóc ekspert kredytowy z twoja-hipoteka.pl. |
|
Powrót do góry |
|
|
Maslanka Kontroler biletów
Posty: 360 Dołączył: 11 Gru 2021
|
|
| |
|
Dokladne rozeznanie sie to to kluczowa zasada, niezaleznie od tego, czy decydujemy sie na kredyt inwestycyjny dla firm, kredyt mieszkaniowy czy tez gotowkowy. Przed podpisaniem umowy konieczne jest gruntowne zaznajomienie sie z warunkami oferty. W dzisiejszych czasach wiele bankow prezentuje szczegolowe opisy swoich produktow na swoich stronach internetowych, a jednym z przykladow jest Gospodarczy Bank Spoldzielczy w Barlinku - GBSBank https://gbsbank.pl/ |
|
Powrót do góry |
|
|
Yogin M?odszy m?otkowy
Posty: 1 Dołączył: 15 Lut 2024
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz dołączać plików na tym forum Możesz ściągać pliki na tym forum
|
|