Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
painacle M?odszy m?otkowy
Posty: 1 Dołączył: 04 Lip 2015
|
|
| |
|
Cze??,
Mia? kto? okazje ?ci?ga?, popatrzy? jak wygl?da? S?ysza?em ?e bardzo ci??ko przej?? przez niemiecki styl w komentarzach i nazwach zmiennych. A co Wy o tym s?dzicie?
painacle |
|
Powrót do góry |
|
|
musznik M?odszy m?otkowy
Wiek: 38 Posty: 11 Dołączył: 16 Sty 2010
|
|
| |
|
zerk?em w kod no i nie wiem czy niemieckie komentarze cokolwiek tu psuj?, s? raczej proste i krótkie, tyle co do translatora wrzuci?.. przyk?ad Kiosk.cpp
//Verzierungen auf der Wild
...
//Verzierungen auf der News:
...
kod nawet nie jest a? tak nieczytelny, zawsze mo?na podj?c próbe rekompilacji tego na nowszym C++ |
|
Powrót do góry |
|
|
Andrew_wojownik Kolekcjoner samolotów
Posty: 975 Dołączył: 01 Maj 2004 Skąd: Katowice
|
|
| |
|
W wersji z GOGiem jest src, ale podobno nie idzie tego skompilowa? zbytnio. Na githubie jest próba ogarni?cia tego, tylko nie umiem linka do repozytorium zlokalizowa? (usuneli?). _________________ Tani hosting serwerów VPS |
|
Powrót do góry |
|
|
musznik M?odszy m?otkowy
Wiek: 38 Posty: 11 Dołączył: 16 Sty 2010
|
|
| |
|
no bo skompilowa? si? go nie da w najnowszym kompilatorze, sporo zmian..
https://github.com/Armada651/AirlineTycoon - tutaj mamy rework kodu, który bez problemu da si? skompilowa? pod visual studio c++ 6.0, osobi?cie testowa?em i zrobi?em w?asne AT.exe
aktualnie autor Arnada pracuje nad przeportowaniem ca?ego kodu do SDL, który jest odpowiedzialny mi?dzy innymi za obs?ug? grafiki, niestety wiele elementów kodu ?ród?owego nie istnieje i trzeba go uzupe?ni? poprzez dekompilacje parsera lub w?asne domys?y.. tak naprawd? brakuje ??cznie 1000 odwo?a? do ro?nych procedur i to trzeba odbudowa?.
ostatni branch SDL : https://github.com/Armada651/AirlineTycoon/tree/sdl
dyskusja z autorem w sieci discord: https://discord.gg/J5gnpC6
Ostatnio zmieniony przez musznik dnia Środa 13 Listopad 2019 8:43, w całości zmieniany 4 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
musznik M?odszy m?otkowy
Wiek: 38 Posty: 11 Dołączył: 16 Sty 2010
|
|
| |
|
Projekt jest nadal przepisywany, uda?o si? uzyska? prawie pe?n? funkcjonalno?? grafiki, jest jeszcze kilka problemów, jednym z nich jest renderowanie wszystkiego przez CPU, docelowo ma to by? GPU
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ferfelix41 M?odszy m?otkowy
Posty: 4 Dołączył: 04 Sie 2022
|
|
| |
|
Jak my?licie ?e si? b?dzie o tym gada?o? |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|